niedziela, 19 sierpnia 2012

#3 Klara

Kurde coś poprzestawiałam w google i myślałam że usunęłam bloggera, ale udało się go zatrzymać.
Więc dzisiaj byłam sobie na tym carboocie z rodzicami no i oprócz zabawek dla Klary to za bardzo nie kupiłam nic. No prawdę mówiąc to zupełnie dla siebie nie kupiłam nic. Za to jutro muszę wybrać się do Primarku aby tam trochę pobuszować. A jak już zaczęłam temat Klary, to się nią pochwalę, bo jej imię będzie pojawiać się tutaj dosyć często.


Genialna jest, prawda ? :)

3 komentarze:

  1. śliczna ;* Genialna ta czapeczka "Junior Chef" .
    Klara to bardzo ładne imię .
    Zapraszam do mnie : szalone-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Oliwia. Klara to bardzo ładne imię : D
    Fajny blog! Dodaję się do obserwatorów i liczę na to samo : )
    http://imlookingforhappieness.blogspot.com/
    http://xxxciasteczkowypotworxxx.blogspot.com/
    ZAPRASZAM : D

    OdpowiedzUsuń
  3. słodka:)
    ostatnie zdjecie jest super

    OdpowiedzUsuń