poniedziałek, 20 sierpnia 2012

#4 T-shirt, rozdania.

Cześć i czołem :) Właśnie wróciłam z miasta i w końcu zakupiłam bluzkę na którą polowałam dosyć długo. Na szczęście w Reserved znalazła się jeszcze jedna, akurat z moim rozmiarem. Cudnie.
Więc następnym celem jest szukanie dresów, które także znajdę. Oraz vans'ów koloru błękitnego mojego rozmiaru. Moje czarne są już w stanie .. no, jednej słowem potrzebuję nowych. :)

Jeszcze chciałam się z wami podzielić dwoma rozdaniami.
Pierwszy z nich to kosmetyki. Co trzeba zrobić aby były Twoje ? Na początek wejść TUTAJ , a następnie przeczytać regulamin, zasady i wysłać swoje zgłoszenie. Nic trudnego, zajmuje to mniej niż 5 minut, a kosmetyki mogą być Twoje.

A nagroda, którą można zgarnąć w drugim to bransoletka. Takie zgłoszenie także nie zajmie więcej niż 5 minut, a bransoletka jest coraz bliżej. Co trzeba zrobić ? Na początek wejść TUTAJ , przeczytać regulamin i jak w poprzednim zasady. Wysłać zgłoszenie i czekać do dnia rozdania. A może to właśnie Wy będziecie tymi szczęściarzami ? Warto próbować, prawda ? :)

A teraz idę zabawiać Klarsona, oraz dokończyć puzzle. Lubię mieć tą końcową satysfakcję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz